Reklamacje

REKLAMACJE - JAK POSTĘPOWAĆ


 

 

Przy wystąpieniu jakiegoś problemu z naszymi produktami zalecamy na samym początku kontakt. Można telefonicznie lub emailowo. Już na tym etapie postaramy się pomóc lub doradzić. Czasami wystarczy kilka porad by zaoszczędzić czas na procedurach reklamacyjnych.

 

Jeżeli produkt nadal nadaje się do reklamacji:

 

Taki przedmiot należy obowiązkowo dobrze zabezpieczyć i spakować.

Do przesyłki należy również dołączyć wypełnioną kartę reklamacyjną. (KARTA REKLAMACYJNA)

Na paczce lub na liście przewozowym proszę dodać informację: "Dział reklamacji"

Odesłać przedmiot na nasz adres:

Zakład Mechaniki Precyzyjnej

97-310 Moszczenica

Baby, Wąska 14

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki udzielimy informacji o dalszym postępowaniu reklamowanych przedmiotów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl