Przy wystąpieniu jakiegoś problemu z naszymi produktami zalecamy na samym początku kontakt. Można telefonicznie lub emailowo. Już na tym etapie postaramy się pomóc lub doradzić. Czasami wystarczy kilka porad by zaoszczędzić czas na procedurach reklamacyjnych.
Jeżeli produkt nadal nadaje się do reklamacji:
• Taki przedmiot należy obowiązkowo dobrze zabezpieczyć i spakować.
• Do przesyłki należy również dołączyć wypełnioną kartę reklamacyjną. (KARTA REKLAMACYJNA)
• Na paczce lub na liście przewozowym proszę dodać informację: "Dział reklamacji"
Odesłać przedmiot na nasz adres:
Zakład Mechaniki Precyzyjnej
97-310 Moszczenica
Baby, Wąska 14
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki udzielimy informacji o dalszym postępowaniu reklamowanych przedmiotów.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.